luni, 5 iunie 2023

O POVESTE NESPUSĂ; UNA DE RUSALII: “Îţi mai aduci aminte ziua când ai luat soarele şi mi l-ai pus în suflet?”

Azi, de RUSALII, brusc îmi este dor de MAREEA... de sunetul liniștii ei... dar și de Blaga... totul, ca o poveste; una de RUSALII... Dragostea  a ajuns  azi,un sentiment atât de de complex şi-n acelaşi timp, atât de simplu. Este sau nu este. Arzi de dorinţă sau rămâi stană de piatră în fața persoanei care-şi dedică existenţa fiinţei tale. Nu există jumătăţi de măsură când iubeşti.

Și ”tăcerile” mele, explicate prin vorbele POETULUI... ale FILOSOFULUI:

“Îţi mai aduci aminte ziua când ai luat soarele şi mi l-ai pus în suflet?”

– “Ea cântă și eu ascult. Pe buzele ei calde mi se naște sufletul.”

– “În curând n-o să mai pot bea nimic. În curând n-o să mai pot mânca nimic. Căci femeia pe care o iubesc schimbă în lumină tot ce atinge.”

– “Sufletul mi-așa curat cum gândul tău îl vrea, cum inima iubirii tale-l crede…”

– “Îți mai aduci aminte ziua când ai luat soarele şi mi l-ai pus în suflet?”

– “M-am oprit lângă tine când tăcerea ta mi-a spus “Nu mă atinge!”.”

– “În mine se mai vorbește și azi despre tine.”

– “Iubind, ne-ncredințăm că suntem.”

De undeva, de prin văzduhul APELOR... se mai auzi, doar atât:

 “Eram aşa de obosit şi sufeream. Eu cred că sufeream de prea mult suflet.”

23 de comentarii:

  1. Superb, fără cuvinte, doar iubire și suflet dornic de iubire împărtășită în totalitate! Impresionant!

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicata si emotionanta

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos articol. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos articol 👍👍👍

    RăspundețiȘtergere
  5. wowww, delicata, cu un parfum apus... de dulce normalitate

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa si curata poveste, exact ca o Rugaciune spusa pe malul marii! Si de Rusalii...

    RăspundețiȘtergere
  7. Raspund aici, cu aceste versuri: "Daca tu ai disparea...intr-o noapte...oarecare..."

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesanr acest mix, intre zicerile lui Blaga si povestea imaginara de Rusalii, chiar " smash"!.😇

    RăspundețiȘtergere
  9. Omul, aceasta faptura minunata in care Dumnezeu a suflat inca de la Facere Duh Sfant si apoi prin fiul sau Iisus Hristos, Mantuitorul nostru, l-a inzestrat cu nemurire, traieste intru unicul mod dumnezeiesc de a se bucura cu adevarat de darurile primite la intocmirea sa:IUBIREA! DACA IUBIRE NU ESTE, NIMIC NU ESTE!

    RăspundețiȘtergere
  10. wooow, oare ce ar mai putea fi de adaugat?!

    RăspundețiȘtergere
  11. Rusalii, misto povestea, fain subiect!

    RăspundețiȘtergere
  12. mult prea "popesc", prea incifrat... Doamne Ajuta!!!

    RăspundețiȘtergere