duminică, 2 august 2020

POVESTEA MEA... DE DUMINICA: AVEM "CATINDATI" ... DAR DE VOTAT... CE VOTAM?

Deja e duminica... cred ca deja este important a intra "in jocul de glezne" premergator alegerilor: alea locale. Care ce sa vezi, au inceput sa devina mult mai interesante, dar si mai captivante decat cele generale. Asta este parerea mea, deoarece aceasta STRANIE pandemie pune in incurcatura ambele "tabere': si ale electorului, dar si a celui care ar trebui ales!... Asta doar daca, la jumatatea lunii, nu ne trezim cu, o noua "CARANTINA NATIONALA"!
Am observat în ultimele zile mare vânzoleală politică în mediul online. Postări care de care mai atrăgătoare, mai spoite, s-au anunțat candidați, se mai vehiculează candidați ”surpriză” puși să încurce sau să descurce, se pun baze la alianțe mai mult sau mai puțin transparente, pro sau contra actualei puteri, totul pentru a convinge că unii sunt mai interesanți decât alții.
Am analizat știri, comunicate, postări, comentarii, am mai auzit câte o bârfă, câte un zvon și am zis să punem pe tapet câteva concluzii despre ceea ce am dedus până acum. Nu pretindem absolut deloc că deținem adevărul absolut dar totuși măcar câțiva sâmburi de adevăr tot sunt.
Imi doresc ca, ALEATORIU, dar numai cine este interesat... sa poata aparea aici, sub o forma de poveste, interviu... ori declaratie personala.

Povestea mea de duminica asta, e una simpla, care se adreseaza DIRECT celor doua tabere. In care nu e musai a avea un INVINGATOR, sau un INVINS!... Nu, ci doar cei care vor citi sa aiba o opinie , atunci cand vor merge la urne... Asta ca, sa nu ajunga la vorba mea: "AVETI GRIJA CE VOTATI, CA SA NU MAI REGRETATI!"
Iar pentru ceilalti, ne cerem și scuze anticipate pentru eventualul deranj provocat, dar ce să fac, imi dau  și eu,  cu părerea. Nu, cu altceva... Duminica placuta!

11 comentarii:

  1. interesant ca subiect, sau poveste, fie ea si de duminica. dar vb cetateanului turmentat din piesa lui Caragiale: "Eu, cu cine votez?"

    RăspundețiȘtergere
  2. Jocul de glezne, cu cheltuiala se intretine si daca observi, doar aia cu cascaval isi pot permite a fi in centrul luminilor! Oferta va fi aceeasi, cu aceleasi fete obosite si decripite... nu crezi? Si atunci...EU...electorul... cu cine voi vota?

    RăspundețiȘtergere
  3. geaba grija la ce votam, daca nu avem de unde alege1 Iar daca azi nu semeni, ce sa alegi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E doar o postare...pamflet!restul sunt opiniile fiecaruia.pe care le aștept!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  4. Fiți direcți!restul sunt doar povesti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-mi este frica... dar de la o vreme incoa nu prea avem ce alege!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mutu vorbește.... și spune din toți rărunchi... "Muie psd" sau cum ar spune Rareș BOGDAN, "gura psd"... "locul interlopilor e la pușcărie"... "jum jum ciolanu" se visează prim ministru, bibilica iubitoare de tramvaie după mai multe pahare se vede din nou primar... la fel și duamna aceea ce se repară cu sârmă.... felix deja are propriul partid iar ei cred că mai poate continua democrația originală. Din păcate liberalii greșesc copios...sper să nu mai repete greșelile CDR pe care fix aceleași se repetă. Terasele se inchid la orele 23:00... încât vor rămâne băieții cu buza umflată în weekend în centrul vechi. Și m-am suit pe o alună și v-am pupat pe toți pe gură.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine punctat de a lu Buba a lu Ciucurel, daca intelesi eu bine! Dar, muica suntem neam de piatra, cu sau far de aluna... si iar pe gura!

      Ștergere