sâmbătă, 25 iulie 2020

POVESTEA IDEII NUMITA BRUSC: CE INSEAMNA MAMA DRAGA PATRIA?!

POVESTEA MEA, DE AZI ESTE USOR CIUDATA! NU NEAPARAT PRIN "STORY"-UL EI, NU...CI MAI MULT, PRIN PRISMA  CONDITIILOR IN CARE S-A DESFASURAT. A FACE NISTE ANALIZE, IN ROMANIA DE AZI ESTE UN ADEVARAT GEST DE CURAJ. 


MAI PE SCURT... POVESTEA STA CAM ASA
STAREA DE SANATATE A SUBSEMNATULUI DE CATEVA ZILE ESTE PRECARA, CU STARI DE LESIN, DUBLATE DE PIERDEREA, PT MOMENTE BUNE CU REALITATEA!ASTA MA FACU SA MA DUC A FACE ANALIZE. ASA CA, M-AM DUS LA CANTACUZINO, UNDE DUPA CE AM ASTEPTAT NEMANCAT DE DIMINEATA, PANA LA ORA 12 A-MI FACE ANALIZELE, AM FACUT UNDEVA PE GENUNCHI, CUM SE MAI SPUNE IN POPOR. 
ANALIZELE AU APARUT ABIA MIERCURI SEARA, EU ABIA MERGAND PE PICIOARE. SI, CE SA VEZI... DIAGNOSTICUL ESTE UNUL USOR CIUDAT, HILAR AS SPUNE: STARE PREDIABETICA, ADICA NU CHIAR DIABET. DAR SE RECUNOSC STARILE HIPOGLICEMICE!
SINCER NU MA MIRA, DACA STAU SA MA GANDESC CA, POATE SI FORTATI DE STAREA ACTUALA DE PANDEMIE, ANALIZELE MI-AU PARUT CA S-AU FACUT PE GENUNCHI!
SI UITE CUM M-AM GANDIT LA CANTECUL LUI DANIEL IANCU... "PATRIA". ACESTA SE INCHEIE CAM ASA... CE ESTE MAMA DRAGA PATRIA?!... RASPUNSUL E GREU DE DAT!

4 comentarii:

  1. Varză, iepure, brânz, dârz!!! Cuvinte dacice și uneori iubesc limba geto- tracă din spatiul danubiano pontic, unde dacii vorbeau limba latină, înainte să se nască iar românii au fost înaintea turcilor pe marte iar Corona Virus este ceva insignifiant, ce ne mai trebuie nouă teste... deși azi posibil să se fi îmbolnăvit peste 1500 de oameni. Eu n-am reușit să-mi fac măcar un amărât de test... analize? 🤣🤣🤣 Poate gramaticale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. domnul Buba, analiza dvs, aparent buna.La putere e insa nenea Orban... Liberalul, nu Maghiarul.

      Ștergere
  2. Patria? Nu-i cinemauu' ăla care s-a închis dă pă Magheru?

    RăspundețiȘtergere