duminică, 10 februarie 2019

Romănii ...din U.K: ”ALTE ADEVĂRURI DESPRE ”CE”, DAR MAI ALES ”CUM” ÎN LUMEA ALTORA”


Înainte de a începe povestirea de azi îmi aduc aminte de o fată, pe care am cunoscut-o demult, tare demult, în tinerețile tulburi al nou ”renăscute” Românii. Atunci, într-un moment, cred E.U, de deplină sinceritate, acea fată... să-i spunem ”Monica”, care așa, ca o paranteză a istoriei, era și fiică de ”EMANAT” postdecembrist, mi-a spus după o partidă de ”frichi... frichi”intens: ”Știi ce este cel mai dureros aici, acum cănd am sperat în LIBERTATE?”. Recunosc că, luat prin surprindere de acel ”puseu” de crudă sinceritate am îngănat:”Nu, nu știu”.Ochii ei albaștrii, în care în acele momente zăceau înmagazinate atătea durerii îmi spuse cu un ton liniștit, dureros de liniștit:”Ei bine, aici te umilesc ai tăi, pe cănd în străinătate, mie una îmi pare a nu fi supus la atăta umilință.” Azi, ea a ajuns a munci în UK, dar aceste cuvinte m-au urmărit, ca un fatidic și tăcut ”CĂNTEC MUT”!  Dar, haideți a continua ”destăinuirile” unui alt GĂITAN, un altfel de actor... dar pe scena asta imensă numită VIATĂ! Parcă tot din UK... vin aceste constatări... un cetățean numit ”Will”!?


  ȚARA: Dar cu arabii?

C.G: : Arabii ... Păi, aici se schimbă treaba ... Si 

in ultimii 3-4 ani Nigel Faraj care era sub umbrela  
UKIP (United Kingdom Independent 

Party ) a tras un mare semnal de alarmă 

despre implicarea si efectele Bruselului in Uk. Da 

primarul este și el arab. Britanicul, ca si romănul 

este tot mai nemultumit dar politica Londrei nu 

este facută de către britanicul de rînd .  

Haideți să fim serioși ... Alta e problema acum:  

UK ESTE UNUL DIN CEI MAI MARI 

COTIZANȚI LA BUZUNARUL GERMANIEI.  
Și s-au cam prins britanicii! DACA NU AU 

FOST ÎNVINȘI de către Hitler, in cel de-al 

doilea razboi mondial, ei bine acum își pierd lupta 

fără luptă ..daca mă întelegeți ce vreau să spun!


ȚARA: Dar cum sunt văzuți ai 

noștrii, frați și surori, de 

acolo?



C.G: Cine își vede de treabă, aici, nu au de ce să-

și facă griji.... că ei caută oameni așa harnici, ca 

noi, ca romănii!!!! Alta e prolema la noi, cănd 

sosim aici: cănd vede romănul căt căștigă aici, 

parcă înnebunește, repet cînd vede căt poate 

 căștiga aici! În Londra in sectorul constructiilor 

se vorbeste romăneste ... Am auzit și eu după ce 

mi s-a spus acest lucru și nu-l credeam 
.
Păi dacă vom fi uniți, noi romănii putem construi 

din temelii o țară mai frumoasă , mai puternică și 

mult mai bogată decît am avut în 1989, sub 

Regimul Comunist ... 

ȚARA: Dar ce nu vă place la ei, 

la britanici?


C.G: EU NU AM PUTUT A MĂ ACOMODA

LA CLIMA BRITANICĂ, OAMENII AICI, 

ÎN UK...SUNT POSOMORÎȚI ÎN 

PERMANENȚĂ ...Dar, îi rog pe cei 

de ”ACASĂ” să mă urmărească și pe 

pagina mea de Facebook: 

Constantin Găitan -
(Grupul de acțiune pentru 

Renașterea Daciei) Sau ”vizitați”: 
Website www.GardaDacoRomana.com, 

www.gardadacoromana.com

3 comentarii:

  1. Tacerea nu este buna in multe cazuri, dar ma bucur sincer că au aprut si alte reactii nu numai din partea ”englezoilor” cu cefe groase si stomace de elefant, cand vine vorba de beutură!Iata de ce iti scriu asta: https://www.zf.ro/business-international/revista-britanica-romania-tara-fara-cale-de-intoarcere-17869085!.... O duminica placuta1

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi foarte multe de spus ...intr-un spatiu atit de mic ....
    Urmariti si articolul Romania ,tara fara cale de intoarcere VS Destramarea Perfidului Albion
    in curind .

    RăspundețiȘtergere