vineri, 8 februarie 2019

Povestea romănului... azi, din UK: ADEVĂRURI CIUDATE ȘI MAI PUȚIN RECUNOSCUTE


Azi am să încep o 

poveste tristă, dar 

pe căt de tristă, pe 

atît de adevărată, 

despre ”drumul 

surghiunului” în 

așteptarea unui pitac 

mai mult... dar și de 

o culoare căt mai 

strălucitoare!De aceea vă invit a 

lectura în tăcere despre 

drumurile pribegiei:

impusă, sau nu! Fiecare dintre 

voi va decide asta.

Pe CONSTANTIN GĂITAN, nu-l știu 

personal, nici măcar nu am stat 

vreun minut la taclale, pînă în 

prezent! 

”Dar ce te-a atras atît de tare, 

de ai dorit a-l aborda?” poate că 

o să vă întrebați!

”Sincer, un ceva anume pe care îl 

simți la vederea feței, dar și al 

curajului de care este mînat în a 

crede că ”ROMĂNIA SE MAI POATE 

FACE BINE....” Așa că am început 

un dialog, la căteva ”leghe”, de 

internet... depărtare. 

Deci să încep inopinantul meu 

interviu, pe care din motive 

binecuvăntate am să-l ”decupez” 

în căteva instantanee, de ”viață 

crudă”. Ia auziți cum se aude 

”făsăitul” benzii:


O ȚARĂ DE POVESTE:  Cum ați ajuns 

în U.K?



Găitan: In urma unui Concurs international de 

Gastronomie, din Turcia,  cu Echipa Natională de 

Bucătari sub indrumarea domnului Dumitru 

Burtea ... un mare bucatar roman ... Si cistigand 

locul  in Europa am fost contactat de un agent 

Englez, acesta oferindu-mi un contract de munca 

in UK,  in 2005. O agentie de intermediere de 

forte de Munca ... Knightsbridge se numeste sau 

cel putin se numea atunci ...   

IMPACTUL A FOST CU MULT 

SUB ASTEPTARILE MELE PENTRU CA 

INTRE TIMP , PRACTIC DIN PRIMA 

SAPTAMINA AM INCEPUT SI AFACEREA 

MEA PROPRIE DE VINZARI DIRECTE -

DISTRIBUTIE SI AM INTRAT ÎN MULTE 

CASE ... Uite așa am acoperit 150.000 de case in 

primul an de afacere si ce am vazut in acele case, 

m-a dezorientat total!


O ȚARĂ DE POVESTE:  Si ce 

diferente de viata ati observat 

intre acasa si UK?

G: Mă intrebam cum dupa ce au avut jumatate de 

glob, la picioare, traiesc asa modest. Nu au 

suflet sunt reci ,sunt corecti , dar au si ei 

Tiganii Lor -

Tinkers se numesc... Ca protectie sociala 

ACEASTA  foarte buna 

se numeste Wellfare , Dar a produs si un efect 

negativ , ușor invers,, Femeile nu mai muncesc 

ca 

au asigurat traiul pina la virsta de 18 ani al

copiilor 

Fac copii mulți ca să beneficieze  cît mai mulți 

ani de beneficiile acesteia.Casa este plătită de stat 

și cheltuiala pentru masa  copiilor. Femeile 

beau 

mai mult decăt bătbații pentru că ai timp de așa 

ceva, nu gândesc ca femeile de la noi, la ziua de 

măine!

Mai mult chiar, dacă bărbatul cumva suflă ceva 

afară este dat  imediat  afara din casă! Atenție 

chiar 

dacă este casa lui! Femeia este la adăpost 

chiar dacă are un bărbat care este alcoolic sau 

care se droghează. Da, pot pune ca femeia are 

drepturi nu jucarie in Uk ... Dacă sună la Organele 

abilitate ,,Serviciul Social” ... Bărbatul părăsește 

domiciliul în doar o oră ... Nu se joacă cu legea. 

Partea a doua, 

al acestui 

inedit interviu  

vă va spune și 

despre alte 

lucruri, pe 

care mass media 

le tot ocolește. Veți citi și 

despre ”interacțiunea” unor 

romăni  de acolo, 

cu societatea autohtonă  

britanică! Deci, mare atenție la 

ceea ce urmează....

Un comentariu: