luni, 16 iulie 2018

FINAL DE POVESTE: MAI BOGAȚI CU UN C.M....DAR MULT MAI SĂRACI, LA FAIR PLAY!

Mă  ridic de pe scaunul de pe ”Lujinicki Stadium”, din Moscova” Am ajuns ușor intempestiv aici, dar în cap stă agățată doar o idee: ”Mai bogati cu un CM, dar mai saraci la FAIR PLAY!” 
E.U. unul nu stiu cati dintre voi veti fi de acord cu mine, dar finala asta mi-a adus aminte ca nicio tara mica, nu poate inghiti una mare! Poate ca, ”mica” Croatie nu ar fi fost invinsa de ”bătrîna” și aroganta Franță, la un meci jucat corect, și-n care acest VAR, ar fi functionat corect!


Dar cănd dai o finală pe mîna unui ”Pitan”....a, ori ”Pitac”, ca să sune mai bine, atunci nu trebuie să te (mai) miri de rezultat! Dar asta e altă poveste, pe care cu sigurantă, v-ar putea-o spune mult mai direct, dar și mai bine, unul ca Sandu, ca Crăciunescu... si nu E.U!

Ori, ca să RESPECT istoria apropriată, asta se prea poate să fie și un ”MULTUMESC” gîjîit spus in surdină, dar si printre dinti, de tenacea NATIUNE croată, pentru REZULTATUL războiului de secesiune, din fosta Iugoslavie! A, dacă credeți cumva că ”bat cămpii”, cu această națională HALOGENĂ a HEXAGONULUI, ei bine vă înșelați. Iată realitatea:
La final, special am păstrat de aici, din inima IMPERIULUI ex sovietic și imaginea PLOII, de final. 
Ca si amuzament... s-a vazut ca PLOAIA a inceput, din senin parcă ca  la  o comandă nevăzută,a ISTORIEI naratorului SLAV, iar umbrela a fost pregatită, în primul rănd... PENTRU ȚZAR! Restul sunt... începănd de acum, doar banale POVESTI DE LEGĂNAT PRUNCII, sau de depănat în COLȚUL MICROBIȘTILOR, din bătrănul CIȘMIGIU!

Un comentariu:

  1. Mă bucur pentru victoria franței! Hexagonul a învins din plin prin munca lor și nu caut neapărat fair play, deși arbitrii suplimentari ce stau în fața ecranului îmi pare o mare realizare. Felicitări croației.
    Savanți Populi

    RăspundețiȘtergere