duminică, 3 septembrie 2023

POVEŞTI TĂCUTE... CEA A CRÂŞMEI DE LA ŞOSEA

 Un vechi cântec ... grăia aşa: "LA CRÂŞMA DE LA ŞOSEA... VIN BOIERII, VIN SĂ BEA". Iar pentru că tot a început septembrie... m-am gândit la un colaj interesant, unul în care cuvintele să nu trebuiască a ne "INUNDA" prea tare...

Apoi... alta:

Unii, care au probleme medicale, cred că MEDICUL le-a prescris aşa:


Dar nu uitaţi şi aceste realităţi, spuse de "BĂTRÎNICA" aista:


Am "UITAT" a vă zice cum trebuia  luat acel antibiotic; iată cum...

 OFF, DAR AR FI MULTE SCRIS, ORI POATE DE POVESTIT, EU UNUL AM SCRIS NUMAI CÂTEVA.... IAR, CA SĂ REŢINEŢI MAI BINE SFATURILE MELE, NU UITAŢI BOIERILOR ... CĂ TOTUL E FRUMOS... 

       


   VIAŢA ESTE SCURTĂ... HAI SĂ O FACEM LATĂ... NU DE ALTA, DAR TRĂIM NUMAI O DATĂ!

87 de comentarii:

  1. Amuzant... duminica linistita!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super,
    O duminica liniștită !

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte amuzant; iata de ce imi aduce aminte: https://www.youtube.com/watch?v=6VBJS3jwDMM

    RăspundețiȘtergere
  4. Amuzant! De duminica linistita! Zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Morala care este? Nu va jucati...cu ce: focul, doctorul, sau doctoriile?! Duminica frumoasa... Merci

    RăspundețiȘtergere
  6. E doar o umila incercare de poveste duminicala, ceva la genul povestilor duminicale realizate la TVR, de catre Marin Traian.... nu am pretentii de la un astfel de "experiment"! Urmaresc doar a va aduce un zambet, unul chiar si furat... Duminica Binecuvantata, va doresc, la toti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu 93 la suta din populatie idioata nu e greu sa te dai intellectual !! Vorba lui Tutea
    " cand vad cirezile de prosti , singuratatea mi se pare benefica " !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ceva, un vers care se "asorteaza" la milimetru cu ceea ce am citit azi:" Si cei care poarta in inima ura, tot au pe cineva, sau ceva, pe care, iubesc"! Asa cu randurile acestea... buna povestea ta... aparent, una banala. La cat mai multe, iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  9. Corect totul, la noi, aci, pe la noi e cam o "dragoste cu nabadai"...iata linkul: https://www.youtube.com/watch?v=9C9YjgiXXho... Bravoo... ai idei, frate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Misto articol... Ai ascultat vreo data formatia White Mahala... iata ce versuri... Cu baticu’ și năframa
    Se duc mândrele-n Nirvana
    Dar eu tot le duc cu pluta
    Și le-arăt eu kama sutra
    Și le-arăt eu kama sutra

    De când yoga e pe val stau pe lucru manual"... Tare, ok nu te lasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... stiu versurile... chiar nu m-am gandit ca ar putea "trezi" asa ceva! Bravo mie, bravo si dvs...

      Ștergere
  11. Fain subiectul, dar imi aduce aminte de poezia "m-a iubit o doamna bruna"... @ochii ei aprinsi de huma... m-a iubit ca o nebuna..." Ai umor fin si imaginatie... pacat ca, nu toate duminicile nu pot fi exact ca scriitura... ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc sa am... restul este aprecierea dvs...pentru care va si multumesc

      Ștergere
  12. Tare, dar tare amiuzant, tare haios acest material. Un melange reusit intre un Minulescu , Zalis, sau umorul bucovineean... are "Curry", dar si "boia dulce"... Deci, pofta buna... ori sa va fie de bine... The Best..simplu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din toate, cate putin... si toate la timpul lor...reteta verificata

      Ștergere
  13. Imi fac datoria... ok, de colectie, scris usor, dar duminical!

    RăspundețiȘtergere
  14. Jucaus text, unde te astepti de una si rasare altceva. Accept o astfel de provocare... si iti raspund asa: "Doamna mea, iubită doamnă...

    doamna mea, iubită doamnă,
    m-amăgeşti cu ochii tăi,
    porţi în ei culori de toamnă,
    mă cufund în ei ca-n văi,
    porţi în ei culoarea frunzei,
    în ei verde maroniu,
    dăruiesc un foc al muzei
    cu sclipiri de argintiu

    doamna mea, iubită doamnă,
    mă dor toate când privesc,
    trupul tău sculptat de-o daltă,
    m-a făcut să-nebunesc,
    m-a făcut să-mi piară somnul,
    m-a făcut un aiurit,
    rog în seară Tatăl Domnul,
    doar puţin să-ţi fiu iubit..." (Radu Mihailescu)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos... ma bucur daca v-a "deschis" sufletul, dar si inima... Buria vietii.Duminica frumoasa, va doresc

      Ștergere
  15. Amuzant parul bătrânicii...da , bravo

    RăspundețiȘtergere
  16. Toata lumea cu mainile sus, mainile sus... o intrat(oare) pe poarta ...tancul rus?! Buna povestea de azi...

    RăspundețiȘtergere
  17. The text is a "brilliant" one... which has a good sense of humor... ok, that's it... for the rest, see you soon! P.S: Please translate you, for your readers. Thanks

    RăspundețiȘtergere
  18. Und du bist „rückfällig geworden“... einfach so... Ich wusste nichts von dieser Geschichte. Glückwunsch!

    RăspundețiȘtergere
  19. Erinnern Sie sich, wie viele Nächte wir nicht auch verloren haben, mit den sogenannten grünen Ideen, mit Charakteren wie Caciula oder Siliviu, oder dem, der „Grande“ gab, als ob er Vasilescu hieße!? So viel wusste ich nicht, wie geizig diese „kleinen Männer“ waren! Alles gut

    RăspundețiȘtergere
  20. Tsikavyy tekst, ya shchoyno pryyikhav syudy, do vas. YA ne znav, shcho tak bahato istoriy. Tsikavyy tsey bloh; YA yoho «vryatuyu»....yasni dni.

    RăspundețiȘtergere
  21. שײנע מעשׂה, אײנע אין װעלכער... מיר האָבן אױך עקזיסטירט, מיט אײַך... און מיר זײַנען געװען אַ סך מער... רומעניע, אונדזער צװײטער הײמלאַנד!
    Tranlate: (sheyne mesh, eyne in velkher... mir hobn aoykh ekzistirt, mit aykh... aun mir zaynen geven a skh mer... rumenye, aundzer tsveyter heymland!)

    RăspundețiȘtergere
  22. Scéal álainn, ina raibh... agus sinne, an GHAEILGE, i ndáiríre!

    RăspundețiȘtergere
  23. Yaşasın Türk-Romen dostluğu... sizi seviyoruz... Hagi, Popescu... Galata ve Lucescu... bunu konuşalım!

    RăspundețiȘtergere
  24. Βουκουρέστι άλλη φορά... με το παιχνίδι σου... θέατρο... Ιάνκε, Τάτσε και Καντίρ... τι ώρα!

    RăspundețiȘtergere
  25. Mult umor... si multa pozitivitate. Asta trebuie!

    RăspundețiȘtergere
  26. a fost o data, ca nicio data...un Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  27. Pentru o Romanie curata..pentru o Romanie cu umor... "votez" ... Da!

    RăspundețiȘtergere
  28. Reala surpriza acest articol... cand frumosul vizual se imbina cu cel literar! La cat mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  29. Chiar interesant, umoristic, spre sarcastic... Bravoo, mon cher!

    RăspundețiȘtergere
  30. Nostima foc, povestea gasita; atat la propriu, dar si la figurat! Ok asa...

    RăspundețiȘtergere
  31. Esti tare vecine... bravos. Deci, traiasca ...Berea.

    RăspundețiȘtergere
  32. atat de "apetisanta" asta poveste, incat imi vine ati cere nr de telefon ale doamnelor!?

    RăspundețiȘtergere
  33. woww, cat de buna e povestea asta!?

    RăspundețiȘtergere
  34. da... bine sustinut si acuma si de "suportat" de catre noi, cititorii. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce mi-as mai lustrui si eu coasa... din cand ...in cand. Nu ca acuma, doar in gand!

    RăspundețiȘtergere
  36. dada... nice...adica tare frumoase... "tuculeas" pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  37. Nu te lasa... baga material... e amuzant, excitatnt dar si incitant!

    RăspundețiȘtergere
  38. interesant subiect, bine delimitat si sustinut

    RăspundețiȘtergere
  39. amuzant...dar si educativ. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  40. ok... si poze amuzante, picanterii mai putin cunoscute.

    RăspundețiȘtergere