duminică, 1 decembrie 2019

DE 1 DECEMBRIE O SCURTĂ POVESTE: A OAMENILOR CARE NE LIPSESC

AZI, NU AM SĂ VĂ VORBESC DE LUCRURI SFORĂITOARE1 DE MÂNDRIA DE A FI ”ROMENO”, ORI ALTE CHESTII DINTRE ACESTEA!AZI, DIMPREUNĂ CU VOI SĂ VORBIM DESPRE OAMENII CARE NU MAI SUNT CU NOI, ACASĂ... SAU ...SI MAI TRIST, PRIN CASĂ!
O DATĂ, PĂRINTELE DE LA ROHIA ÎI SPUNEA PĂRINTELUI MIHAI MILEA, URMĂTOARELE: ” Ştii ce înseamnă ROMÂNIA? Ia literele acestui cuvânt şi aşează-le altfel. Ce-ţi iese? OM ÎN RAI! Asta este ROMÂNIA, dragul meu!”

 Și pentru ca sunt un Om inainte de toate;
Și pentru că Dumnezeu nu m-a trimis la întâmplare a mă naște chiar în această țară, România, atât de pitorească, cu toate formele de relief, minunat îmbinate, cu munți ale căror creste ating cerul și cu ape cristaline în care se reflectă fidel acest cer;
Și pentru că traiesc așa cum trăiesc acum, miracol dupa miracol, intr-o stare de minunare continua, care se revarsa neincetat in si prin sufletul meu; minunare senina si blanda, calma totusi, intr-o imbinare magica si continua de transcendent si imanent;
Și pentru ca ma iert pentru toate neputintele mele si pentru toata nerabdarea din acest proces de crestere interioara, cu toate sinuozitatile sale, de-a lungul unui timp care a capatat treptat noi si noi dimensiuni;
Și pentru ca ii iert pe cei care mi—au gresit atat cu voie cat si fara de voie, incercand insa de fiecare data sa ma opreasca din aceasta crestere, fie voluntar, fie involuntar;
Și pentru că, desi Dumnezeu ocupa primul loc in sufletul si viata mea,  apoi urmează într-o ordine aleatoare si cu totul aranjata de legea necesitatii fiecarui moment, cei care m-au oprit atatia ani;
Si pentru toate lucrurile stiute si nestiute care mi-au trecut, imi trec si/sau imi vor trece vreodata prin gand, minte si suflet, revarsate dintr-un spirit deschis sa reflecte Oceanul din care s-a desprins odata, în drumul său spre regăsire
!
 AZI, SĂ NU UITĂM DE CEI CARE, DINTR-UN MOTIV SAU ALTUL, NU MAI SUNT LÂNGĂ NOI!.... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu