sâmbătă, 19 ianuarie 2019

POVESTEA PROSTULUI... CARE PRINDE CURAJ!

PĂCAT MARE FRAȚILOR CĂ NU MAI TRĂIEȘTE AZI ȘI NEA MĂRIN! CUM CARE, MĂI FRATE!? ĂLA DIN BĂILEȘTI... NU DE ALTA, DAR ACU, ÎN ĂSTE ZILE CHIAR AVEA CE SĂ VADĂ,  DARMITE SĂ MAI ȘI SPORĂVOIASCĂ PE LA TV! PĂI HAIDEȚI , SĂ VĂ DAU UN EXEMPLU, DE UNDE NICI NU GĂNDIRĂTI: NU DIN CARACAL, NICI DIN VĂSCĂUȚI, SAU DIN NU ȘTIU CARE SECTOR DIN ALDE ”BUCALE”! NOPE, CI DIN MOLCOMUL TĂRG AL SUCEVEI... DA, DA... AUZIRĂȚI BINE... STAȚI O LECUȚĂ DE CITIȚI GHINIȘOR SI APĂI TARE  O SĂ VĂ MAI MIRAȚI! DAR, IACA, CUM STA ÎNTREAGA PRICINĂ:
De CURĂND, chiar foarte de CURĂND  am aflat din presa locală că, de ceva timp, ONORATA Primăria Suceava corespondează cu morții, trimițându-le acestora înștiințări și somații. Acest fapt, într-o societate teafără la minte,  ca și știre în sine ar fi o satiră, însă în balamucul cotidian în care ne aflăm, pare a fi o doar o banalitate.
Introspect cum mă știu, am aflat încă 10 lucruri legate de acest subiect:
  •  Având o comunicare atât de bună cu morții, la parterul Primăriei s-a înființat și Camera de Spiritism nr. 1, lângă Amenzi;
  •  Ședințele de spiritism vor avea loc în orarul 9-17, cu pauza de masă, iar pe baza unei programări prealabile acestea pot fi susținute de Marele Maestru în Spiritism de ordin 10 Ion Lungu;
  •  Marea problemă nu e că s-au trimis scrisori morților, ci că o parte din ei au și răspuns; din păcate nimeni nu s-a prezentat la ghișeu;
  •  Poșta Română face angajări. Principala cerință e să poți merge pe lumea cealaltă;
  •  Primarul Lungu încurajează trimiterea de scrisori morților, pentru că își respectă electoratul;
  • Pe lângă somațiile de plată, în plicurile destinate decedaților au fost puse și pliante cu oferta de Revelion de la Versus;
  •  De când au început să se trimită aceste scrisori, Poșta Română a deschis un ghișeu la Cimitirul Pacea;
  • Aflând de faptul că morților încă li se cer bani, câțiva preoți ingenioși au fost la decedați și cu Boboteaza;
  •  Deficitul bugetului local pe 2019 va putea fi ușor explicat: nu au plătit morții;
  •  Încă mai așteptăm ziua în care o astfel de scrisoare va ajunge și la Ion Iliescu.Lăudat fie-i ”amintirea” ... cea decembristă! Ce credeați?!

Văzănd, sau mai exact citind toate aistea, mai că îmi vine a spune și eu ce-o grăit odinioară ”bădia” Creangă: ”Știu că sunt prost.Dar, cănd mă uit în jur... prind curaj”!

4 comentarii:

  1. De ziua Bucovinei... un exemplu de cum nu trebuie gestionat un oras al Sv... mai ales ca este "capitala" de giudet!? Asa stiam

    RăspundețiȘtergere
  2. Citatul zilei de azi:
    ..."Dragostea inseamna sa fii aspru cu tine,dar ingaduitor cu ceilalti"(Sf. Cv. Serghie de Radonej

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut nefericită ocazie să aflu și să citesc multe nebunii făcute de proști, dar așa ceva nu mi-a fost dat să citesc! Articol excepțional prin stilul în care a fost scris. Adevărat umor negru! Nu mă pot abține să nu râd, gândindu-mă, mai ales, la "răspunsurile " celor dispăruți ! Dar, o astfel de istorisire, te poate duce ușor de la râs la plâns, pentru că nu poți să prevezi ce ar putea urma! Totuși să fim optimiști! Ce ziceți? Mai rău de atât se poate?

    RăspundețiȘtergere